< Till bloggens startsida

Nyår!

Gott nytt år! (ni ba: ehm efter?)


Hoppas ni har varit crazy igår natt och hade kul! :) Jag har haft en asum nyår, fast idag är det ju inte liika bra, (andledningen till den sena uppdatering) Förövrigt sov jag i 3 timmar och känslig som man är så ligger jag i sängen nu med en go feeling i huvudet :Ppp...


Jag har inte något speciellt nyårslöfte men typ att bli en bättre person vore något och att ta tag i livet. Jag har mått ganska dåligt (från och till) år 2011, känns som om allt bara rusar iväg och dåliga saker händer. så,

Jag tänker börja med att må bra från och med nu'*


Har ni något nyårslöfte? let me know!



VET NI? Det har snöat här i Karlstad :o mer än 1 dm, vet inte om ja gillar det eller inte... c;


Bilder!

Snö bilderna tog jag genom fönstret:3

Hejdå!

 

 

 

 


Kommentarer
Olivia

Hej,gud va snygga vi va på bilden <3

Vi ba hoppa + du ba tog kort = blev snyggt <3

Gullunge <3

2012-01-01 @ 20:05:24
FRIDA

haha<3 Go´olivis !

2012-01-01 @ 20:27:06
URL: http://famespots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0