< Till bloggens startsida

Bon Iver

Hellu!

Hihi, mamma har gjort en tröjja till mig,vet inte när och var ja ska andvända den men men..c:

jag har städat massa idag, sånna dagar behövs också :£

Minns ni att ja tog B-vitamin tabletter? Jag tror att de börjar verka nu! mitt hår känns tjockare/starkare och lite friskare :) Naglar och hud har jag inte märkt någon skillnad på än...  Hoppas det kommer synas mer på mitt hår för att tabletterna smakar SKIT ;v Men jag är ganska envis så jag ska fortsätta ta dom :3

Imorgon ska jag åka från Karlstad kl 8 till Molkom på volleyboll cup :) Kmr äga dom!


Hade tänkt teckna lite nu :) så ni får ha det så bra!

PUSS

Bon Iver

Bara jag som tycker han är såå chill att lyssna på? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0