< Till bloggens startsida

Kvällen

MIHIHI.. Mys!


Litchi frukt och Te. Litchi fanns i Thailand när jag va där i ett halvår :) nom


Jag gick i 5:an-6:an och mina föräldrar ville åka på en lång semester helt enkelt, så vi åkte till Koh Lanta i Thailand där ja gick i en liten svensk skola. Det var annorlunda men super bra, Koh Lanta är en liten ö så man fick se en hel del hur "riktiga" Thailand är. Jag var i Thailand sammanlagt 6 mån, första gången i 4 mån sen 2 månader i Phuket. Det är många vänner där ifrån som man nästan helt har tappat kontakten med nu eftersom alla bor i andra delar av sverige och även någon i Thailand... (saknar er)


Det dåliga med det hela var att man kom tillbaka till sverige med folk som har lärt sig att vara utan en, det tog ett tag att komma "tillbaka". Men som helhet var det en cool upplevelse* Jag lärde mig några Thailändska traditioner och lite av språket då jag fick lära mig det i skolan :) jag blev brun också! + tappa vikt, skulle gärna lägga upp bilder för ja har massor men är på fel dator nu. hehe :)

klargörelse, ja vet att folk frågar -men frida, varför Thailand? o.o kommer du där ifrån?


svar nej. Mamma kmr biologiskt från Sydkorea och pappa är svensk (a)


uh vad äckligt en ser ut o va o.O

Jag har jobbat idag, det gick bra :) Imorgon ska jag hitta på något!

C'ya <3

Danny Saucedo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0