< Till bloggens startsida

slutkörd? ohja

HEJ Läsare! C:

Min dag är inte så rolig kan jag säga...
  1. Gå  upp kl 7
  2. åka in till stan vid halv 10
  3. möta Louise som gick upp tidigare för min skull (GOSEN) X)
  4. Sitta på Macdonalds och dryga till typ 11
  5. Telefonförsäjarjobbskiten.
  6. RAST, stan/subway<3 (som inte hade currydressing) I WAS LIKE FUUUU* (careface ja vet)
  7. Mer Jobb till 5.. ( vi lovades pizza som man alltid får på helgerna, men vi va så sämst idag så vi fick INGEN) blev sur när folk lovar och sen inte håller... + hur stabilt är det inte när det är ett jobb som ändrar saker? man blir bitterfitta av att vara där... Och vet ni ännu en dålig sak?! Chefen särade på mig och Louise,  han vill nog ha krig-.-'
  8. HOME :@
Äter en efterätt som ja fick av mormor :"3 Choklad-hallon-moj?
randigt mönstrade stumpbyxor/tights
och en hund som är med när man tar kort LOL
ÄLSKAR sånna, ha det bra! Puss
Jedward gosh vad s.ö.t.a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0