< Till bloggens startsida

Tillbaka!


(bilden är inte från idag

Hej!
nu bloggar jag igen!  Jag har inte haft någon sp inteeciell lust att blogga de senaste dagarna så det är därför det har stått helt still här. Men... IM BACK :Q*


Mina första dagar i skolan har varit galet bra :D, trodde jag skulle vara helt slutkörd på allt, men det är kul att vara tillbaka med alla klasskompisar :)
hoppas ni har haft det bra!
På söndag ska jag till Arvika på match! är taaaagg C; (volleyboll*)
Som vissa redan vet så har jag ganska fullt upp varje dag,men vissa saker går före andra, eller hur?
Skolan t.ex? Betyg är viktigt , jag har pluggat matte idag för att inte  hamna efter nu i starten. Dock prioriterar     jag   mer sånt som är "viktigare" för mig. Vill jag ha kul så struntar jag i plugget  och  vissa chanser man får nu   kommer   säkert inte igen, så ta inte saker förgivet..


Jag hoppade över träningen idag för att jag har ont i magen och tummen(tror jag vrickade den i måndags på volleybollträningen)... sen så behöver man en ledig dag ibland c:
Nu ska jag hoppa in i duschen,  gör ett inlägg senare!
Pusshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0