< Till bloggens startsida

Ensam hemma

Cha! Jag har varit på stan med några kompisar (: vi åkte in vid 1 och då hade jag inte ätit frukost än så då blev det subway :"3 guds gåva?
buss hem sen,. och nu är jag ensam hemma :"D wiii!  vad för äventyr ska ja hitta på? mohaha

>laalala ja har en gosi tröja som ja fick i jul :)

(spara-håret delux bild) är inte nöjd än c:

 

KÖPT:


Ring: Guldfynd

Töjningssmycken: Partaj

 

Det största smycket är 10 mm, jag ska inte ha större för då är det risk att hålet inte växer igen, är det under så ska det läka ihop. I början tänkte jag att 6-7 mm var tillräckligt men sen blev det bara mer och mer..:3. Är ni moraltanter som ba "vad är detta för trams!? det kommer inte läka ihop" så kan ja säga att ja vet personer som har fått sitt 1cm stora hål att läka ihop helt.

 

Det andra lilla töjsmycket är 3 mm (miiini!) har precis börjat töja mitt andra öra* funderar på 8 mm (: dock är det fint med lika stora, men får se :)

 


just nu:



Sry för paint skabb. var tvungen


Ne. Nu ska jag Lyssna på Kent på högsta volym, puss hejdå osv!

 

 


Kommentarer
Louise

subway imorn med också ju ? :3

2012-01-07 @ 22:21:34
URL: http://louiisestenberg.blogg.se/
FRIDA

VET. tänkte på det idag, men äch det är gott ;)hihi

2012-01-07 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0