< Till bloggens startsida

TODAY


Shuhu!
Dagen började 8.50, räddningen på morgonen var att jag åkte med en kompis och fick skuts till stan istället för att ta en fet buss där man knappt får plats i  c; wihoo
I skolan hände inte något speciellt förutom nationellt prov i svenska (läsförståelse) Det var inte så svårt som tur var*
Påväg hem satt jag o Sanna på busstationen' där ser man alltid någon skummis ;q
som idag t.ex var det en gubbe som hade lång beige kappa och tog ego kort på sig själv "wb fjortis?"  >.>
ftm är jag hemma och pluggar muntligt nationella i Svenska, (Kärleks tema)
Jag brukar ALLTID vara nervös när det är muntliga saker inför klassen, Men klassen är så bäst så det känns mycket bättre då<3
Imorgon skulle jag ha Match i västa ämtevik klockan 7 börjar det! då kommer man hem halv 10 typ :L såatte jag tar en chill dag då istället. Har massa andra saker att göra* ;v
ska plugga klart nu sen bilr det hårinpackning :3
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0