< Till bloggens startsida

Min läpp!

Shuu'
tänkte berätta ved som har hänt med min läpp:3 (bäst för er att ni lägger till det i eran carebox!)*

I fredags efter skolan så var jag med en kompis *vi skulle ta piercing i läppen ;3 tänker inte berätta vem jag var med Och vi hade planerat allt innan, beställt kanyler, fixat "sprit rengöring", piercingar  osv
eftersom vi inte fick göra det för våra föräldrar så skulle vi inte berätta för någon, utan istället ha ett plåster på när vi var hemma. Konsekvenserna för detta var ju ganska många såklart... det var ett klart NEJ när jag tjatade om en piercing.. ;c

så vad gör man då? jo, tar saker i egna händer :I
Vi var hos min kompis och stod där med darriga händer och isbitar, efter ett stick så försökte vi få igenom piercingen utan att lyckas, vi trodde den var för stor, men det funkade efter ett tag. Själv fick jag nog sticka med kanyljevlen 3 ggr innan det blev bra/funkade.. sedan fick ja in piercingen bakofram då det va lättare på det sättet (bytte när ja kom hem)
kan säga att det var min första piercing ever! och lite blodskräck på det så mådde jag inte så bra efteråt.

dom här hemma förstod ingenting, de är så vana att ja är ärlig,, ngn lögn hit och dit så var det inga problem. Fast det blev inflammerat (se bilden) så ja berättade om piercingen för mina föräldrar så efter lite om och men övervägde jag att ta ur den för mitt eget bästa.

 

Jag förstår att det vi gjorde va sjukt oansvarigt och ja tänker aldrig göra om det själv igen. Men ja skyller på att man är ung och dum <---


så just nu sitter jag här som ett sadface utan piercing..  men men' ja får skylla mig själv :)

 

det var allt!

puss hej'


Kommentarer
Trolololololololol

Slänger in en kommentar här för att jag har lust :D / hemlig

2011-11-22 @ 12:27:20
FRIDA

kanske finns en anledning till det? bliink ;)

2011-11-23 @ 10:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0