< Till bloggens startsida

Julklappar!

Hellu!
Är äntligen hemma, jag var på stan och letade julklappar innan hittade dock inte så mycket bra... Jag tror att räddningen blir ett välarbetat julkort och något ljus :I elr sockor?  svårt svårt...
jag hittade en sida med massa julklappstips, vet inte riktigt om den är bra men värt att kolla iaf ;)(klicka på bilden så kommer ni dit)
Nu ska jag snabbt packa tränings kläder till volleybollen, sen äta pizza hos min mormor och morfar som bor granne med mig ;3
Jag tror det blir lite julmys också med glögg och sånt... måste skynda mig därifån sen så jag hinner med bussen :/
Min lillebror Malte har föresten namnsdag idag c:  grattis till den gosiplutten!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0