< Till bloggens startsida

Hemma;*

Vilken avslutning på skoldagen :l  jag hade min muntliga presentation först sen tog jag bussen in till stan, väl på bussen säger louise att hon hade glömt match tröjorna i skåpet! då var vi tvugna att åka tillbaka och hämta den :Y  Det var lite mindre kul när det blåser som bara fan :<
tillslut kom jag hem och måste gå ut med hunden* små mysigt ibland :]
btw det var min hund Zack som ja pratade om på nationella provet'
De glömde att ta tid på mig, så jag sa bara att det tog 4 minuter :3 mohoh' det var tidsgränsen för högre betyg*' egentligen tog den ngnstans under 3 tror jag.
Mat blir! :v
hejdå bloggen! c;

Kommentarer
sanna

ey yo ganstaa'...

2011-11-30 @ 22:29:48
FRIDA

yo, bro!

2011-11-30 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0