< Till bloggens startsida

Hej panik

Im back!
Ni har blivit lite bortskämda med 2-3 inlägg per dag men det är ju så att jag också har ett liv utanför bloggen:*
och kan säga att 1 inlägg är normal bra, då blir det extra kul att läsa om det är kvalite före kvantitet:3
Helt enkelt, Jag gör så gott ja kan ;)
MÅSTE bara berätta att jag har lyckats att förstöra en mobil laddare när sladden fastnade i ett stols hjul
se bilden där neeere*... sladden fastnade under grejjen som täcker hjulet.
Då är jag så smartass att jag drar i laddarsladden! dock så gick den av :/ Där satt jag handlingsförlamad på golvet. :I  nä nu överdriver jag..  men ja blev lite chockad :)  Saken är att jag inte kan ladda mobilen på något sätt nu, så ja lånar min lillebrors gamla walkman!
hate my life<.3
Jag vet ärlig talat inte vad jag ska göra. Kan inte ens messa med skiten D;
well, antar att det inte är bra att klaga så lägger av nu :')
bbye!
R.I.P  fula mobil :c




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0