< Till bloggens startsida

What if I take a deep breath and let it go

Hej! Har börjat fundera på min lugg, har klippt den själv för att frisörer inte fattar vad man vill,, Men som ni ser så händer det att jag inte ser ibland pga att den är för lång osv c: vill att det ska bli såhär:
-
antar att ja får klippa upp mer? :o (mihihi feg är jag) :-) ja tänker göra ett inlägg om att klippa sig själv snart!
Ronja blev idag!, Värt att träffa henne (a) kommer ihåg när vi var små och var på skaparverkstaden''
och var hos mig innan varje gång (:
Sen har ja varit lite hos mormor och morfar för att min kusin har fyllt år så de hälsade jämt på över helgen.
så, well utgång var planerad men blev lite mycket nu mot kvällen och missade bussen till stan + att det regnar som en hjälte  :c
vetni?  ja har en julkalender med DISNEY prinsessor :3 gulligt värre :v
puss hejdå!


Kommentarer
ronja

vi var hos dig och åt "fridas special" yoghurt och äppel mos och flingor och massa annat! haha, minnen <3

2011-12-03 @ 23:57:20
URL: http://myocharlie.blogspot.com
Frida

haha, det var en hel del crazy shit...

<3

2011-12-04 @ 00:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0