< Till bloggens startsida

När jag går ner

Morgonlåt!
Man kanske inte tror det först men låten handlar egentligen om en person som gör allt för någon. Men får ingenting tillbaks. "jag går ner för dig", gör allt för dig.
"...jag var fängslad, men min mun ville ha dina läppar"
-
-
Jag plattar håret nu, som ni nog vet så har jag galetjobbigtlockigt hår. Nackdelen är ju att när ja plattar det så ofta blir det jätte slitet. Försöker göra saker som att:
använda värmeskydd
inte torka håret med hårtork
inte borsta håret när det är blött
tvätta håret i "kallt" vatten
använda hårinpackningar ofta
mm..

Men tydligen så lyckas jag ingt vidare >.>

Här är värmeskyddet jag andvänder just nu!
c u guy's later :3 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0