< Till bloggens startsida

Kärlek vs pengar

kärlek till Dubstep :>

jag har kollat mer på mobiler idag, ett nytt place nära mig har öppnat så det finns en hel del där. Kollar på Samsung Galaxy S2 och  Iphone 4s *som vanligt har jag lite ångest över vad jag ska välja ;£

Samsung har fått bäst kritik och vunnit i tester mot iphone... så ja tror att...näe det går inte (a),*

 

Imorgon ska jag jobba! kommer bli skitbra 8) (pengarpengarpengar)

Fast det finns ju annat att tänka på än det, vi fick frågan på JRM om vad som hade högst värde enligt en själv,Pengar eller Kärlek? då sa jag Kärlek. Vi var 10 stycken där, 6 sa pengar, 1 sa båda, 3 sa kärlek!  Jag trodde det var självklart att kärlek var starkast? rik helt ensam eller vara älskad fattig . Klart man måste vara älskad tänker jag då :3

vad är det för mening annars? (me goes deep  (; )

Men vad vet jag? Skicka gärna en kommentar vad ni tycker!

puss!*

 

 

 


Kommentarer
Anonymous

Kärlek vinner lätt över pengar ! :D

2011-12-07 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0