< Till bloggens startsida

emotional hardcore?

ryser.
En fråga till er innan jag går och lägger mig: Vet ni vilka ni är? egentligen?
För det vet inte jag. Man förändras hela tiden och det är sjukt vanligt. Huvudsaken är att man står för den man är u know<3  en sak som ja tycker är skit är att folk gärna sätter in en i en kategori : fjortis/emo | populär/tönt nivet. Liksom det ja försöker få fram, vem fan orkar bry sig om vad vi är?
vi är oss själva and that's enough.( bara så ni vet så säger inte att JAG tycker att jag är emo )

Här är en tråd om vad "emo" är, kolla igenom det. Är trött att folk har fått fel uppfattning om ordet och att de använder det på fel sätt.
http://www.terapisnack.com/topic/vad-ar-en-emo
(bläddra till xXZzz, Zeraphina och Malin.. 's kommentarer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0