< Till bloggens startsida

Today's awesome

Hej läsare!
Jag har haft problem med min dator. Tangentbordet bytte tecken osv när jag fick rage på datan... + att ja inte kunde skriva åäö. Jag vet inte om det fortfarande är så, jag sitter på en annan dator nu :) ( sry för den sena uppdateringen )

Idag har jag jobbat!  GR8!  fast nä :u Gillar inte mitt jobb alls, bara jobbigt att sitta och göra samtal i 4 h och få skäll av sura tanter :P
fast jag får stå ut.  Ni som inte visste så jobbar ja på JRM, alltså telefonförsäljare åt Tele2.

En tumblr bild på det!



Jag taggar att få min samsung galaxy s2! ska köpa den imorgon :D , Jag ska på stan imorron med ett kul gäng också :)
Nu kollar jag på The devil's tomb,  vidrig film :w   Man får se sjukt mycket blod...    Självklart så kan jag inte sluta titta när jag väl har börjat se skiten :/ haha

Ha det bra!  pusshej*! c:



 

Bring me the horizon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0