< Till bloggens startsida

mellandagsrean!

Hej!  (Tar cambilder i sängen..)

Hoppas det är bra med er :) sj så mår jag bra :>  Drog in till stan vid 11 idag, det var ganska mycket folk i vissa butiker pga all rea :u  och köerna ska jag inte prata om..

men jag hittade en jeansskjorta, mörkblå skjorta, ögonbryns penna och trosor

bilder kommer imorron* '

Först så drog ja runt med Louise och shoppade sen tog vi en fika (standard) sen gick vi till stads biblioteket (men det var stängt)  ist så gick vi till UNO som också var stängt. . . då tog vi en random buss till ett ställe som vi inte visste va det var.,, väl där muppade vi oss och gungade kompisgunga  :3

 

När ja kom hem va det typ "middag" med släkten :PpP  Min mammas kusin målade mina naglar ( Lila och knallgrön ) hon är 7 år... xD  så himla go´ är hon.  Spec när de vill leka igen och igen och igen  .. haha :q

 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0