< Till bloggens startsida

Ritar!

 

 

Shu :)

JUL snart! :D idag var den sista dagen i skolan för mig (y) vi hade lite julmys i slutet av dagen och sjöng jullåtar. Jag och Kerstin bytte julklappar c:  jag fick två nagelack  (lila och mörkblått)  och hon fick ögonskuggs applicator? asså en liten borste som man använder till ögonskugga och ett sudd som man har när man teknar (man kan forma det)  Sen drog jag hem en stund och efter det åkte jag in till dans avslutningen :)  vi gör två lyft i koreografin, men kunde bara göra ett, för att vid det andra lyftet var hon som lyfter mig inte där idag :) Gick bra ändå dock.

Jag och min lillebror som är sex år sitter och ritar nu c: Han ritar av min superman bild ;) Andrew, om du läser dethär, sry men jag har verkligen tidsbrist... Jag gör klart den så fort jag kan!*

Jag har precis börjat att ta beställningar. Men märker att det inte är något som jag har tid till. Det här är min senaste tekning som jag har bild på* :3

Ha det bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0