< Till bloggens startsida

Dans imorgon

Hej osv! :)
Min dag bestod av:  bussjävel,skolan,BUSS,stan med kompisar(kollade på skor), Jobba på JRM, hem runt 9.

Jag gjorde mitt värsta jobbsamtal idag! Jag frågade killen hur många samtal han gjorde per vecka, så han rabblade upp massa dagar och med exakt antal samtal. Jag trodde förstås att han skämtade och bad om en sammanfattning. Då tog han illa upp och ville sen ha bevis på att ja inte va en terorist som spelade i samtalet och skulle ge ut det så han for illa ut. Jag försökte förklara men han gav sig inte -.-'  Han fick snacka med min "chef" och tom han visste inte hur man skulle tackla honom ;P  det slutade med att samtalet varade i 45 min och chefen fick säga att vi skulle ringa upp imorgon. Killen var helt rubbad ;d  fick skriva som kommentar på hans uppg på datan: "RING INTE DETTA NUMMER!!" och ta bort han från nummerlistan. :O

Imorgon har jag dans avslutning(modern dans) och innan ska jag träffa en kompis och ta en fika (:

Dansen är jätte rolig, koreografin vi ska visa imorron är rockig och vi ska vara helsvart klädda och ha känslan "vildvittror" vi ska alltså vara lite konstigt läskiga i dansen (; wish me luck!

Vad tycker ni om dans? (:

puss hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0