< Till bloggens startsida

Läppar

 

Hej Bloggen! :3  Jag sitter i skolan nu så jag gör ett litet inlägg om torra läppar igen!½*

 

  1. Lypsyl har nog alla testat och man blir verkligen beroende av det, hur mycket man än använder det under dagen så blir de torra igen ;P  (UCH) andvänd inte det.
  2. Försvarets hudsalva kan man köpa på apoteket och är super bra! :) jag går runt med en i fickan hela dagen  8), just nu har jag en grön (se bild där nere)
  3. Vaseline tycker jag funkar lite sådär... Fick testa en gång när jag var hos tandläkaren senast, var galet torr!  Det skulle nog funka att ha det under natten på läpparna.
  4. Elizabeth Arden Eight hour cream kostar runt 200:- och sägs vara otroligt bra (:
  5. Idomin, Ta lite på läpparna innan du går och lägger dig så är läpparna fett nice på morgonen :3
  6. Aloe lips har jag hört mycket bra saker om men jag har inte testat det själv :) Passar nu till vinten eftersom Aloe lips inte innehåller vatten :£

 

Nu ska jag plugga lite  >.<  C'ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0