< Till bloggens startsida

Inlägg!


Outfit idag. tröjan är köpt på H&M och tightsen är vanliga svarta från cubus (:

Var ledig från skolan idag eftersom jag hade muntligt prov och fysik labb igår. Så det blev en chill morgon imorse sen tog jag 4 bussen in till stan för att jobba. Sålde faktiskt till en som också bodde i Karlstad och som inte hade Tele2 innan, såna fall är lite mer svår sålda såatte jag är nöjd :)

just det! jag köpte en julklapp till en kompis (y) vi har bestämt oss för att byta, ganska lätt att komma på vad man ska köpa när man har lika intressen c: Kan inte skriva det här för då får hon säkert reda på det..*


Här har ni kvällens sötaste video "som ni säkert redan har sätt! :3  ja fick diabetes i ögonen...
Puss hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0