< Till bloggens startsida

Dagen*

Hej bloggen!
Grannarna har varit här och fikat nyss, julstämning ftw !
(bilder)+ min lillebror som är en angry birds offer

Jag har inte gjort något speciellt idag, men jag gillar det ^.^ på vardagarna har jag alltid fullt upp såatte :)

Jag funderar lite på hur min bild ska se ut (superman), ska rita lite på den efter att jag gjort dethär inlägget c:

Förut gick jag på en bild kurs varje Tisdag, vi var en grupp som hade olika projekt. Ibland gjorde vi saker i t.ex lera eller teknade 50-tals inspererade bilder :) men vi tecknade oftast som vanligt och ritade av, vilket jag tyckte var roligast :) Fast jag slutade nyss där för jag hade mycket i skolan och kände inte att det var så roligt, vi lärde oss inte så mycket nya saker... Dock saknar jag det en hel del att komma dit :3  Man ritade regelbundet då (:
nu tappar man det på något sätt, har inte ens bild i skolan  ;v  blir ofta att jag ritar i böckerna :) hhah

menmen, vad gör man?får se om jag börjar på något nytt grejs.. :l


Dagens låt! Jag har varit ett ett fan av E.M.D speciellt Danny Saucedo, nu vet jag att ni som kände mig då vet att "fan" inte är ett tillräckligt ord. Ja var verkligen  13 and crazy in love ... haha, ni som också har känt så för en artist/kändis vet vad jag pratar om :) Jag tänker berätta lite mer om det i ett annat inlägg.
iaf, även om jag inte "älskar" E.M.D längre, så tycker jag fortfarande om dem liiite. Deras julskiva är rätt sweet :)

puss hej!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0