< Till bloggens startsida

I keep smiling

Hej! Det här var Frida från Tele2 :)
haha, så inleder jag mina samtal på jobbet. *friendly face*, fast det gick inget vidare idag, det var t.ex en kul person som bara: jasså, det låter ju otroligt bra ( efter att ja hade berättat om hemtelefonin )
Jag ba: Ja, precis   ( tänker omg omg, nu går det bra )
han bara: Men, får man med en julskinka också då eller? ;Q
I was like. ojojoj vad rolig du var nu -.-'   skitsnack är precis vad jag behöver klockan halv nio på kvällen .. host*
Annars så var det kul c; samma sak imorron :) och herree. jag har nationella i Matte då..
Dagens myyyys var att lågstadiet lussade för hela gymnasiet idag på morgonen, så gosiiiaa :3 ! spec när de sjöng Goder morgon ist för goder afton ' haha :D
+sen fick vi glögg {:
Nu sitter jag och myser i soffan i min favoritmys tröja :pPp En stor mönstrad som är sjukt bäst,
* liknar den på bilden!
-
Min är lite mer lik en "Norsk lusekofta"  och på tal om norsk
ja har lyssnat på en Norsk artist som heter Siri nilsen (: helt okej faktiskt*
-
-
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0