< Till bloggens startsida

lyckad match ^-^

Min facebook är Rosa. Gulligt värre ;* vill ni också ändra temat och andra saker så laddar ni bara ner Social fixer på facebook :) Lite cp ären dock för det har ändrats lite annat grejs :l . . . men hakuna matata 
Lördag i mitt Hjärta! på vardagarna sover jag jätte lite, så nu på helgerna är det nästan som jag går i ide  D;
Fast föör chill har det inte varit, hade volleyboll match idag! hemma mot örebro ;)
äntligen fick vi äga ut lite! ^
Det sämsta med match är att sitta på bänken :Xx vi var 8 som spelade så jag fick sitta under 3:e set'et. När man ser att bollen går i golvet utan att man kan göra något (NERVÖST) ;u
Nu ska jag rita på en beställnings bild, måste bli klar med den snart :3 Andrew som har beställt en superman haha :---) bild kommer snart!

puss hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0