< Till bloggens startsida

Skräck

Brett ämne va? skräckfilmer brukar jag kolla en hel del, det brukar vara jag som är den spontana och säger

"VI SER EN SKRÄCKIS!" Men sen är det även jag som skriker högst när vi väl ser den och påverkas mest av filmerna. Fast det beror på vad det är för film såklart t.ex friday the 13'th, the grudge, paranormal activity och insidious är "bra" skräck. Men jag klarar inte saw filmerna med mycket blod i eller psykiskt sjuka skräckfilmer, äcklas så himla mycket! ;Q

Många har ju olika rädslor för olika saker, spindlar, höjder, mörker osv

Saker jag tycker är obehaglig är: clowner, höjder och dockor

ni tänker säkert, LOOOL!? vad mysko med dockor. Men jag är helt seriös, jag fick det efter en skräck komedi som heter Seed of Chuckey för några år sen. Bratz och barbie's är chill. Men inte porslinsdockor, gamla dockor, framförallt stora är äckliga. jag tror det är det stela uttrycket som är mest obehagligt. Är glad över att jag bara har bröder hemma som inte leker med dockor, inte ens jag gjorde det när ja va barn :) pokémon was my shit then...  T_T

Nu ska jag sova!

nattii

>>PS. övertrötts inlägg<< *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0