< Till bloggens startsida

nom nom nom

Hej :) min dag började med att ja gick upp kl 12, fixade mig/åt. Sen åkte jag till stan med min mormor för att jag skulle välja julklappar ;3, det blev en klockradio och ett block som jag ska ha när jag jobbar
(skriva ner alla priser jag inte kmr ihåg) ;D  och jag köpte några saker till mamma och killarna(syskonen);pPp


Efter det drog jag till Louise och bakade Muffins med henne och Sanna, (vill döpa ett husdjur till muffin!)
Jag hjälpte lollo med bloggen igen och nu ser det iaf okej ut  >Louises blogg<

Ni ser nog att ja har fixat med blogg designen endel (a), ja har en ide med den men behöver kolla upp lite saker :v (designbloggar.com som ja andvände innan SUGER)...  Länkar massa cepe sidor i min blogg när man ska kolla ett nytt inlägg.

Hemma har jag softat med godispåsen (Y)   jag och sanna fick verkligen springa till bussen när vi skulle hem från louise så jag ersätter kalorierna som ja förlorade förut... typ. kanske .  :3

C'ya! puss :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0