< Till bloggens startsida

Julklapp!


Shululu :)
ja, jag brukar vara uppe på kvällarna, better get used to it *
Visst är det svårt att komma på saker man önskar sig, som vid jul?  Jag önskar mig en väckarklocka, mobilskal, nytt töjnings smycke, pengar, kläder elr presentkort. Jag kommer inte på något annat...inte just nu iallafall (a) Något jag vet att jag kommer få är tröjan som är på bilden,  Monki  400:-   men min är i mörkröd, liknar färgen i trianglarna. Sjukt pepp att få använda den ^~^  perfekt när det är kallt :)

Det är kallt ute för det blåser :o men det är ingen snö, vad är meningen?
jul utan snö är som mat utan ketchup. :v (är lite ketchup crazy)...

Innan fixade jag lite med designen på min kompis Louise blogg, men det blev hel konstigt så ska hem till henne imorgon och försöka från hennes dator istället (: länkar när den är klar!

Ha det bra!

Kommentarer
Louise

tjululu. Försökte att länka din blogg på min blogg men det gick inte så bra, iallafall så står den där! :)

2011-12-18 @ 20:09:27
URL: http://louiisestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0