< Till bloggens startsida

JUL!


Hej!

Jag skype'ar med Ronja och hon lyckades fånga ett emo moment..haha Bjuder på bilden

Ronja fyller föresten 16 år den 25:e så Grattis till henne!<3


Min jul har varit awesome :)  firade med familjen hos min mormor o morfar som bor grannar  ;3  Fick massa saker som ja ville ha så jag är nöjd :) Hoppas er jul också har varit bra!


Jag fick bland annat: pengar, kläder, klockradio, hylla, body lotion/hud kräm, skrivbok, bok, film, plånbok sen lite shampo osv.. :3


Jag får blogga mer imorgon för nu är jag jätte trött.


pusshej!

 

 



Kommentarer
Ronja

Tack så mycket!! :D <3

2011-12-29 @ 21:05:28
URL: http://myocharlie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0