< Till bloggens startsida

Google Chrome/Internet Explorer?

Vad är det här för konstiga fel med min design när ja öppnar bloggen i Internet Explorer?! :o
fula boxar kring "bild sakerna" Stör mig.

FEL:

tihi kunde inte låte bli^ min klår fasen mario-mustaschen, eller? ;)

RÄTT:

Såhär ska det såklart vara ( GOOGLE CHROME )  :)

 

Har upptäckt en ny artist, Ansiktet. Tycker att texterna är lite tråkiga eftersom de nästan bara handlar om sex ;P + att det inte riktigt är min musikstil. Men låten "äckligt" är galet bra! fastnar lätt på huvudet c; snart har jag lyssnat sönder den..

 

Ansiktet består utav Herbert "Afasi" Munkhammar (från hiphopduon Afasi & Filthy/Maskinen) och Erik Emanuel Nordström (från Lilla Sällskapet) har tidigare släppt låten "X" som enligt mig inte är så bra...

Vad tycker ni? (kommentera!)



Ansiktet - Äckligt

 

Ansiktet - X

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0