< Till bloggens startsida

Godnatt!

Hellu,  Gör en snabb uppdatering för att jag ska hinna sova  u.u   Jag ska på mellandags rean med en kompis imorron :3

Mössan fick jag av mamma i julklapp, ganska nice :)
ang armen så gjorde jag en "barn" tatuering det är Ed Hardy så ja tkr den är lite ball.. ;D lillebrorn fick massa så jag tog en. mohoho

Min fluffkatt Cookie är jätte konstig just nu, går runt och piper  (!)Hela tiden.   Hon löper antar jag  ;U första gången hon beter sig så mysko..

Asså det enda jag kommer o tänka på när ja hör katten är :  Vad skulle den säga om man översatte pipandet? o.o ( D: )

>Jag har gjort en enkel header men har inte fått upp den än, såhär ser den ut!


Bloggar imorron! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0