< Till bloggens startsida

GLAD!

Hellu!

Ohyä jag använder min systemkamera igen!<3 (bild bombar)

Laddaren gömde sig bakom sängen... hehe

Jag har shoppat idag:

Tröja från monki,

B-vitaminer som är bra för hud hår och naglar!,

töjning (8mm) just nu har jag 7 i högra örat c:

 

Uppdaterar längre fram om B-vitaminerna hjälper eller inte mot mitt slitna hår :3

På stan idag så tog vi en fika paus också :) chokladmilkshake FTW   Q_Q

Och det bästa av allt! på eftermiddagen köpte jag min mobil! :) lalalala happpyyy feeet

Vad jag har hört om Samsung Galaxy S2 så är den super bra, eller om man räknar bort att Eric i min klass hatar sin...  iaf så har jag höga förväntningar :D

Byter skyddsplast sen*

Jag är ensam hemma med min lillebror nu, så vi kollar på barnprogram... x)

Hejdå! c:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0