< Till bloggens startsida

GLAAAD

Woho!, Jag har precis tagit av min tandställning :D ,

Det  var lite jobbigt att va hos tandläkaren så länge, hann nästan inte med mitt nationella prov(muntligt i matte) men hade tur c;  och det gick bra tror jag (:,

När jag tog av tandställningen kändes det som tänderna brytas av o.o en tång som man bryter med :u ,
Allra först fick jag en metall tråd som sitter på baksidan av framtänderna (limmade osv) JOBBIGT  D:,
sen började de ta bort tandställningen, sen slipade  och tog avtryck
( äcklig gegga med sked som man kör upp i gommen, man måste ha en sån när man ska göra plast tandställingar ) Ja ska hämta min senare idag :P  kommer ha den i hela tiden förutom när jag äter, dock är det inte så jobbigt, hade en gomtandställning förut,dock bara på kvällen nu mot slutet.  Hoppas INTE att ja får svårt att prata med min nya tandställning jag har under dagen  ;o  Jag vet hur sånt är. tro mig :$


well. back to feel my new teeth!

puss!



Kommentarer
ronja

MEEEEEEEN HEJ SNYGGING!!

2011-12-16 @ 20:20:32
URL: http://myocharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0