< Till bloggens startsida

Jobb


HEJ!
jag har fixat jobb ^-^^^ <-- monster smiley ,Har behövt ett länge nu, jag tror ni känner igen er i det?
Jag arbetar på JRM . Så man är typ telefonförsäljare :w hehe folk kommer att få psyyyk på mig. tur att jag bara säger mitt förnamn i miccen...
Jag är inte riktigt anställd hos tele2 men "på uppdrag" åt dom, uppfattade det så iallafall.
Folk säger att det är ett ganska jobbigt att jobba där, men värt ju! snabba cash osv :3
iaf,  när jag testade hade vi fått info o ett manus innan, men sedan sattes vi bara framför datorerna o skulle ta våra första samtal,
snacka om osäkra barn vi var allihopa, satt där och läste manuset i 5 min innan om inte mer...
*vi var faktiskt ett par stycken som testade just idag :)
Louise är redan nervös inför ONSDAGEN som är första jobb dagen(a) hahah
Sen tog vi bussen in till sundsta och tränade 'Volleyboll <3
ingen slappis träning! hade en annan tränare idag som vi brukar kallar "Biffen" ingen bryr sig om hans vanliga namn B)
Vi kom på en härlig sak att skrika som peppning's ramsasakgrejimoj (efter varje boll) ååå STEN och ÅÅÅ GANDALF!<goa männichor :3>

*Imorron ska ja försöka fixa bloggen lite! *
I varje inlägg från och med idag ska jag berätta något som ja tror ni inte visste om mig, eller ge ett speciellt tips <----
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0